مقالات کنفرانسی شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر بهره وری تجاری شرکت های الکترونیکی (دیجی کالا) با نقش میانجی گری ارتباط با مشتری CRM بر اساس تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی نویسندگان: سید علی حکمت منش، سید محمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1403کنفرانس: پانزدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار کاربرد سیستمهای ERP در مدیریت کارآمد هزینه های تولید در صنعت فولاد نویسندگان: علی عمرانی، سید محمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1403کنفرانس: پانزدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار بررسی تاثیر تولید محتوا در فضای دیجیتال بر افزایش فروش (مطالعه موردی : مجموعه غذایی جوادیان) نویسندگان: سیدمحمدرضا میراحمدی، زهرا اله وردیسال انتشار: 1403کنفرانس: اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل شناسایی عناصر تاثیر گذار بر ارزش دوره عمر مشتری خدمات باند پهن خانگی شرکت مخابرات ایران (مورد مطالعه : مخابرات شهر تهران) نویسندگان: سعید اشراقی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: ششمین همایش ملی فناوریهای نوین در علوم انسانی، مدیریت و بازاریابی ایران شناسایی و سنجش اهمیت عوامل موثر بر گریدینگ شغلی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شرکت توکارنگ سپاهان) نویسندگان: سیدمحمدرضا میراحمدی، مجتبی فدائی، محمود لطفیسال انتشار: 1402کنفرانس: اولین همایش ملی پژوهش ها و فناوری های دانش بنیان در مدیریت و حسابداری بررسی رابطه تطابق شخصیت مصرف کننده با برند بر وفاداری به برند های لوکس نویسندگان: ایمان علاوی حبیتر الهذیلی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام بررسی تاثیر تطابق شخصیت مصرف کننده بر تمایل به استفاده از اکوتوریسم نویسندگان: عبدالسلام علاوی حبیتر الهذیلی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بانکداری اسلامی بر شهرت بانک با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد و رضایت مشتریان در شعب بانک رافدین عراق نویسندگان: ایناس حمید خلف المعموری، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران بررسی تاثیر استفاده از استراتژی های متقاعد کننده بر اثربخشی تبلیغات در شبکه های اجتماعی نویسندگان: محمدسعید مجید الداوودی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام ارائه چهارچوبی به منظور اندازه گیری تطابق شخصیت مصرف کننده با برند لوکس نویسندگان: ایمان علاوی حبیتر الهذیلی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران بررسی میزان تمایل به استفاده از اکوتوریسم در میان گردشگران کشور عراق: نقش تفاوت های جمعیت شناختی نویسندگان: عبدالسلام علاوی حبیتر الهذیلی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بانکداری اسلامی بر وفاداری مشتریان و شهرت بانک (مطالعه موردی: شعب بانک رافدین عراق) نویسندگان: ایناس حمید خلف المعموری، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری ارائه چهارچوبی به منظور استخراج جایگاه برند بر مبنای متن کاوی داده های ایجاد شده به و سیله کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام نویسندگان: یاسمن خرم پور، مهدی حمیدخانی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1401کنفرانس: هفتمین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق بررسی میزان استفاده از استراتژی های تبلیغاتی متقاعد کننده در شبکه های اجتماعی نویسندگان: محمدسعید مجید الداوودی، سیدمحمدرضا میراحمدیسال انتشار: 1402کنفرانس: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری موانع توسعه نوآوری باز در شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی استان اصفهان) نویسندگان: سید محمد رضا میراحمدی، مجتبی فدایی، علیرضا وحدت پورسال انتشار: 1401کنفرانس: اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری